Club du Midi geeft haar klanten een marketing-reset. Een pas op de plaats om daarna alle voordelen van marketing en automations in te zetten om te kunnen groeien als bedrijf. Met Capital C ben ik een vast lid van het team en ben betrokken bij alle grafische uitingen; huisstijl, website, social en whitepapers.
Alles is op de schop gegaan voor de Ontwikkelhuizen, behalve het logo. Deze is voorzien van een passender, moderner lettertype. Een lettertype wat ook wordt gebruikt voor de nieuwe uitingen van het HR Ontwikkelhuis en het Leiderschap Ontwikkelhuis. De kleurtjes uit het logo hebben aan de basis gestaan voor de nieuwe huisstijl. Lichtblauw voor de huizen tezamen, roze en oranje voor het HR Ontwikkelhuis en groen met lichtblauw voor het Leiderschap Ontwikkelhuis. Grote en kleine blokken, over en achter elkaar langs staan symbool voor de ontwikkeling die men doormaakt bij de Ontwikkelhuizen. In combinatie met veel wit en lichtgrijs zorgt dit voor een dynamische en professionele uitstraling.
Ook is de volledige website is door mij ontworpen en ik ben supertrots op het eindresultaat.
29 april 2021
Style